Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 20 mei 2008

Het is te laat

Bron: profetie is mij (webmaster gebedstrijd.blogspot.com) toegemailt door R. de Wild
25 april 08

De tijd is voorbij voor Nederland om zich te bekeren. Ik heb je tijd gegeven, maar je hebt niet gewild. Je hebt duidelijk OPNIEUW laten zien dat je niet in Mij bent geïnteresseerd, maar liever je compromissen verkiest. Je spreekt er over dat je jezelf hebt vernederd voor Mij, maar je hebt je helemaal niet vernederd. Je praat over de eenheid van geloofs, maar je wandelt niet met Mij. Als Ik toch slechts een paar kon vinden die in intimiteit door Mij apart gezet willn worden, dan zou Ik haar bestemming kunnen veranderen. Slechts een paar die in Mijn wegen zouden wandelen en Mijn geboden onderhouden. Maar blind als je bent om Mij te zien, Ik heb meer dan genoeg van je feesten, je bijeenkomsten, je gebedssamenkomsten, Ik schep er geen behagen in. Jij vind er behagen in meer dan Mij. Je kunt beter samenkomen om Mijn aangezicht te zoeken, om te doen wat ik ook openbaar, om te spreken wat Ik ook zeg, gewillig te doen wat je Mij ziet doen. Als je jezelf echt zou bekeren, verloochen dan jezelf en kom tot Mij, je zou Mij in heerlijkheid zien en niets zal je onmogelijk zijn. Je zult het land juist kunnen oordelen en haar tot Mij doen keren. Holland, het is nu te laat voor je om je te bekeren, je tijd is voorbij. Nu zal Mijn Kerk zichzelf openbaren in oordeel en hoewel Ik velen zal roepen zal Ik weinigen sterken die gewillig zijn om zich werkelijk te vernederen voor Mij en zichzelf te verliezen in Mijn Geest. Heer wees genadig.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!