Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Een groot ontwaken voor Nederland

Bron: http://www.theeagleministries.net/content.htm

"Ik ben ze aan het wakker schudden. Ik breng een ontwaken. Ik leid Mijn volk in de Waarheid, daar waar Ik hen wil laten staan, want ze zijn op en af gegaan, bij voortduring afgedwaald. Dus nu zal Ik hen opheffen en hen verlossen van hun onnodige lasten; lasten die Ik hen niet opgelegd heb, maar de verdorvenheid van hun harten; de hebzucht en het materialisme. Ik heb ze lief, maar Ik sta niet toe dat ze andere afgoden aanbidden, dan Mij alleen! Ik geef Mijn glorie niet aan een ander. Dus, wanneer Ik Mijn volk in Mijn koninkrijk trek, wil Ik dat ze alles overgeven. Niets zal overblijven dan die dingen die Mij toebehoren. Daarom zal Ik hen nietig doen lijken en hen doe beseffen wie zij werkelijk zijn. Ik zal hen naakt doen staan totdat ze begrijpen wie Ik ben en wie zij zijn; de Schepper en het schepsel. Ik demoniseer ze niet zoals Mijn vijand dat doet, maar Ik wil eerlijkheid en heilzame integriteit."

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!