Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Grote veranderingen door Gods Geest

Bron: http://www.theeagleministries.net/content.htm

"Strikte (bindende: die gehoorzaamt moeten worden) aanbevelingen (verklaringen waarvan men het goede inziet, die geschikt zijn) zal Ik ten uitvoer brengen. Gewoontegetrouwe gebeurtenissen zullen veranderen of verdwijnen, zoals (bepaalde) samenkomsten. Ernst en vastberadenheid zullen naar voren komen en men zal details gaan onderscheiden. Ik zal al deze gebeurtenissen controleren. Mijn Geest zal er op rusten.

Ik zal (Mijn) strategische werken in dit land ontwikkelen en Mijn volk in staat stellen deze tot stand te brengen door Mijn Geest! Deze vereist veel vindingrijkheid, maar door Mijn Geest zal Ik het volbrengen. Ik zal nu hier en dan daar mensen redden en tot Mij trekken. Ik zal de ogen van hun harten openen en ze zullen Mij kennen. Ik zal Mijn voorbidders (intercessors) nodig hebben om zelfs nog meer voorbede te doen, om geleid door Mijn Geest belangrijke terreinen (van de samenleving) te openen (open te breken) zodat deze voor Mij zullen bezwijken (onder Mijn heerschappij komen).

Bolwerken hebben zich gemanifesteerd en zich in jouw natie gevestigd. Ze moeten en zullen verdwijnen, maar dit vereist Mijn strategisch strijdplan en moet uitgevoerd worden overeenkomstig Mijn Voorzienigheid."

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!