Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Duistere machten over Nederland

Bron: http://www.theeagleministries.net/content.htm

"Donkere wolken trekken zich samen boven jouw natie. Ze zullen er hun uitwerking hebben. De geestelijke effecten zullen diepgaand zijn voor jouw volk. Mijn oordelen zullen in toenemende mate neerkomen op verschillende terreinen. Eén daarvan is abortus. Jouw natie heeft het land bezoedeld met het bloed van de ongeborenen, ofschoon ze de onhoudbaarheid beseffen van deze praktijk. Het kan niet gerechtvaardigd worden. Daarom zal Ik mijn maatregelen nemen. Ik zal het justitie systeem in opspraak brengen, het dwingen om het te veranderen en de wetten ongeldig te verklaren. Ik zal hen grondig onder druk zetten.

Onzichtbare krachten naderen jouw natie. Machten van geweld die vroeg of laat zullen losbarsten. Jouw volk is niet gehoorzaam geweest. Veel zonden hebben zich opgehoopt en schreeuwen om Mijn wraak. Jouw natie heeft een slecht voorbeeld aan de wereld gegeven en daarom zal Ik hen vernederen voor Mijn ogen. Ik hou van Mijn volk temidden van hen en Ik zal hen verhogen in hun moeilijkheden.

Ik zal je natie ook teisteren. Ik zal hen niet onbestraft laten vanwege redenen die je wel bekend zijn. Ik houd geen ondankbaar volk staande. Ik kan het niet tolereren. Daarom zal Ik mijn maatregelen nemen, hen in de verdrukking laten komen tussen die twee reuzen (Duitsland & Frankrijk), hen met hun neus op hun zonden drukken. Ik zal hun ogen openen en hun de waarheid laten zien.

En zij zullen belijden, de inwoners van deze kleine natie, dat Ik de Here ben. Ik geef Mijn glorie niet aan een ander. Je zult zien wat dit betekent in de komende tijd. Ondraaglijke situaties zal Ik hen opleggen. Ik zal Mijn hand niet van hen afnemen. Mijn vergelding zal hen ook treffen." HdB. Oldebroek, woensdag 2 oktober 1996.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een bullshit dit. Niet te geloven!

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!