Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 26 februari 2008

Het hart is verre van Mij

Bron: Inzending, Catharina Schouten (Bedankt voor de inzending!)

10-11-06 Catharina Schouten kreeg een woord:
Men windt zich op, over de gayparade in Jeruzalem. Maar ik vind en zie het vuil binnen Mijn lichaam: Corruptie en .....leugen, manipulatie, onreinheid, maskerade, afgoderij, valse eenheid..... Jullie eren Mij met de lippen, maar het hart is verre van Mij! Mijn oordeel begint in Mijn eigen huis! Bekeer jullie tot Mij! Zodat de wereld Mij ziet! Nederland is afgedwaald, Mijn volk is afgedwaald en eert andere Goden..... Hoe kan Ik Mij laten zien, aan degene die dat hard nodig hebben? Jullie veroordelen een gayparade, maar Ik wil ze redden! Ik wil hun zielen terug! Hoe? Dóór jullie heen! Zien ze Mijn liefde zien ze Mijn kracht...Horen ze Mijn woord? Kan Ik jullie zenden? Is Mijn woord als een vuur, een hamer een zwaard? Verootmoedig je en laat je reinigen Kom tot Mij, alleen zoals Ik ooit Mozes eens de berg op riep! Mijn volk Mijn volk, verre van Mij Ik zie waarheid in het verborgene..... In Mijn Kamp Mijn Lichaam, dáár zie Ik het vuil en de maskerade! Als Mijn volk zich van Mij afkeert wandelt de vreemdeling over jullie heen!

Jeremia 15: 15 Luister goed! Wees niet zo trots! De HEER heeft het woord. 16 Geef eer aan de HEER uw God, voordat Hij het duister laat worden, voordat u uw voet stoot in het donker van de bergen. U verwacht licht, maar Hij maakt het aardedonker en hult alles in duisternis. 17 Als u niet luistert, zal ik in het geheim wenen, om die hoogmoed van u, en bittere tranen storten omdat de kudde van de HEER wordt weggevoerd.Jeremia 5: 12 Ze hebben de HEER niet ernstig genomen, ze zeiden: “Zo doet hij niet, ons zal geen onheil treffen, zwaard en honger blijven ons bespaard.
Jer 23,11 ‘Zelfs profeten en priesters zijn slecht, in mijn eigen huis heb Ik hen op misdaden betrapt – godsspraak van de HEER.
Hag 1,9 ‘U rekent op veel, maar het is weinig. Wat u binnenbrengt in uw huis, blaas Ik eruit. En waarom? – godsspraak van de HEER van de machten. Omdat mijn huis een ruïne is, terwijl ieder van u zich voor zijn eigen huis uitslooft.
Jeremia 51: 13 U woont in een waterrijk land, u bezit grote rijkdom. Maar nu is het einde gekomen, uw levensdraad wordt afgeknipt. 14 De HEER van de machten heeft bij zichzelf gezworen: uw land wordt overstroomd met mensen, talrijk als sprinkhanen; ze heffen de triomfkreet over u aan.
Jer 8,7 De ooievaar aan de hemel, de tortelduif en de gierzwaluw kennen de tijd van hun trek, maar mijn volk kent niet de orde van de HEER.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!