Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 20 mei 2008

Ik krijg je terug

Bron: profetie is mij (Webmaster, gebedstrijd.blogspot.com) toegemailt door R. de Wild
9 mei 08

Mijn kerk is als een hoer. Ze laat iedereen komen in de naam van liefde en zoekt gemeenschap met hen. Ze is ernstig op zoek naar nieuwe mensen om gemeenschap met hen te bedrijven en om zichzelf daardoor te verrijken. Daar leeft ze van, in plaats van door Mij te vertrouwen. Ze zoekt allerlei middelen om nieuwe mensen te bereiken en te lokken waar ze naar lonkt, maar alles buiten Mij om. Ze bouwt op mensen en niet op Mij. Maar Ik ben een jaloers God en Ik zal mijn kerk terug krijgen. Hoe kan ik je overgeven en laten gaan? Je bent van Mij, verwekt en geboren in heiligheid uit Mijn heilig Zaad, volmaakt. Hoe toch ben je afgedwaald, hoe ben je anderen achterna gelopen? Hoe kon het zijn dat je je eerste liefde zo verzaakt hebt? Maar Ik zal je krijgen en terugwinnen, je zal roepen tot Mij. ik zal je hart winnen, want Ik ben een jaloers God en laat niet varen het werk van Mijn handen. Ik zal toezien dat Ik de enige bent met wie je gemeenschap zal hebben en willen, Ik zal de liefde van je hart zijn. Ik zal opnieuw je liefde winnen. want Ik zal een keer brengen in je lot en je een nieuw hart geven, nadat je diep beschaamd bent over je zonden waarmee je Mij verlaten hebt. Dan zal je niet meer achter je minnaars gaan, maar je vruchten zullen uit Mij zijn. Je zal weer vrucht voortbrengen en ze zullen voor Mij zijn, voor Mij om die te genieten. Al je bronnen zijn in Mij en Mij alleen.

___
Ik (webmaster gebedstrijd) moest bij deze profetie (vooral de eerste zinnen) gelijk denken aan het volgende artikel: "Europa heeft geen internationale sprekers nodig". Natuurlijk heeft de profetie een bredere betekenis (naar mijn idee), maar dit vond ik wel frappant!

1 opmerking:

marie70 zei

Bedankt voor deze profetie want dit is zo waar en waarachtig.
Ben een paar jaar door een hel gegaan en het gevoel ver van God verwijderd te zijn, maar God is goed laat niet varen het werk van zijn handen. Jezus liet de 99 achter in de stal om die ene te zoeken die verstrikt was om het weer terug te halen naar huis. Velen kennen het hart van de vader niet en oordelen maar, Jezus zelf oordeelde niet maar gaf Gods liefdes hart weer en weerspiegelde dat, liet het hart van de vader zien en bracht zo de boodschap vol van bewogenheid over de mensenmassa. Laten wij ook zo worden vol van bewogenheid, medelevend en vol van passie en liefde.

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!