Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

vrijdag 3 oktober 2008

Louterend vuur en vreemd vuur

Bron: http://www.tesjoeva.nl/indexnl.html

"Door Mijn vuur van reiniging gaan, dàt is het beste wat je nu kunt doen!

Ik zie veel van Mijn kinderen een vuur bij zich dragen wat niet van Mij is!
Maar wat hun eigen (vreemd) vuur is!
Ja je voelt het goed, er komt iets aan, en Ik hoor de schreeuw van Mijn kinderen!
Maar wat Ik ga doen kan Ik alleen doen!

Ga niet op de loop met je eigen vuur, probeer niet zelf iets te laten ontstaan, Ik Ben Degene die Mijn vuur gaat zenden Ik kan jullie (vreemd) vuur daarbij niet gebruiken!
Ik zal Mijzelf laten zien, en wat Ik ga doen kan en zal alleen Geest geleidt zijn!
Het enige wat jullie kunnen doen Mijn kinderen is Mij toestaan om jullie en jullie huizen te reinigen.
Want waar vuil en zonde aanwezig zijn, kan men het gevecht niet winnen!
Jullie Vader"

De persoon die de boodschap ontving, ontving tegelijkertijd de volgende teksten erbij: Joz. 7:10-13, Lev. 10:1-3,10,11

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste,
Dank je voor het doorgeven van dit woord. Bij het lezen ervan viel mij op dat de Heer zou oproepen onze huizen te reinigen. Zou God niet willen dat we onze harten reinigen en alles weg doen wat tussen ons en de Heer in staat? Ik heb daarom mijn vraagtekens of dit een woord van God is.

Anoniem zei

Anoniem kun je lezen? Ik denk het niet...want er staat JULLIE en jullie huizen :) Heel veel zegen :)

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!