Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 11 maart 2008

Keer terug naar de zuivere toewijding

Bron: http://profetischnetwerknederland.punt.nl/index.php?r=1&id=362731&tbl_archief=0#362731

Dit is een tijd van het schudden van Mijn Geest zegt de Here ,
Mijn Geest doorgrond iedere gedachte of ze uit Mij kome of van verkeerde bronnen .
Ik raad u om te komen putten uit Mijn bronnen zegt de Here , om verzadigd te worden met het overvloedige vanuit Mijn rivier .
Velen hebben Mij gezocht , maar Mij weer verlaten toen ze erachter kwamen hoe hoog de prijs kan zijn . Maar daarmee verwerpen jullie Mij en en prijs die ik voor jullie hebt weggelegd !
Kom terug naar Mij en dien Mij op een heilige en reine wijze! Weest afkerig van wat vuil is.
Keer u af van wat onrein is en wat in de wereld is met verkeerde onreine handelingen en gedachten.
Maar wees MIJ volkomen toegewijdt!
Dan zal IK u kunnen geven al het MIJNE want al het MIJNE is het uwe zegt de HERE uw God.
Mijn koninkrijk is het uwe indien u de prijs betaald, Mijn Goddelijk gezag en koninklijke scepter zullen met u zijn wanneer u uit zal gaan in MIJN naam .
Maar weest afkerig van de zonde!
Dien MIJ in heiligheid met reine handen, en niet met handen waar het bloed van uw broeders aan kleeft .
Want velen zijn er die zeggen te geloven in MIJ maar intussen verbijten ze elkaar en verscheuren ze elkaar met aantijgingen die niet van MIJ afkomstig zijn, want IK spreek van liefde en heiligheid zegt de Here .
Aan de boom zal men de vrucht herkennen die IK in de mens heb gelegd .
En al wat vrucht draag zal IK vermeerderen, maar wee hen die dorre vruchten dragen, hen zal ik uitrukken en in het vuur werpen.
Keer terug naar MIJ en zuiver uw wegen! Nu zal IK nog genade hebben .
Jouw Vader.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!