Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Ik zal spreken, maar nu met bulderende stem

Andre Bakker, Bron: profetischnetwerkinternationaal

Profetie over Nederland December 2005
Ik zal woorden geven op hun lippen in de dagen van benauwdheid. Vluchtige momenten van onderkenning is daar waar Ik het geven zal . Mijn hart zal een open poort zijn voor degene die op Mij vertrouwen, (psalm 81:2 ;het uitleiden van Mijn volk….) Ik heb Mijn volk zien ‘’verdrinken’’ ;zegt de Here der Heerscharen , ze riepen luidkeels naar Mij, maar kregen geen respons. Dit was vanwege de ‘’blokkades’’ die zich tussen Mij en hun bevinden, door hun ongeloof kon Ik ook niets doen !

Maar nu zegt God; Ik ga iets geheel nieuws doen , Ik zal opnieuw spreken voor degene die Mij gehoorzaam willen zijn , Ik zal ook alle schuld van deze Natie vereffenen !

Wonderen en tekenen van Mijn Hand zijn aanstaande ; genoeg is genoeg! Ik zal Mijn zonen en dochteren op(nieuw) laten staan en bekleden met Mijn macht en autoriteit ; zo zegt de Here uw God.

Ik zal als een krachtige wind over Nederland gaan , rechtzetten wat rechtgezet moet worden, verdelgen wat niet van Mij is; zegt de Here. Ik ben Mijn olie aan het uitstorten vanuit Mijn hemelen; wierook, mirre, aloe , zullen hierbij in het niet vallen , want Ik de Here heeft gesproken van veel grotere dingen, die je pas zal kunnen gaan bevatten zodra je gehoorzaam bent in Alles!

Ik heb Mijn wet gegeven aan Mijn volk, maar deze is veracht.Ik heb Mijn verordeningen gegeven; ze zijn niet opgevolgd !Ik heb gesproken, en ze hebben niet geluisterd !Ik heb ze liefgehad; en ze verwierpen Mij!

Maar nu komt de tijd; zegt de Heer, Dat Ik zal spreken met een bulderende stem, zodat deze nimmermeer zal verstommen! Mijn tekenen zullen daar zijn.

Ik zal de natuur laten spreken! Ik Ben; zegt de Here uw God, Het zal geen aangename tijd zijn! Ik zal ook de regering zelf aanspreken voor hun daden,het verleden zal als een zeer zware zondelast op hun afkomen! Ikzelf; zegt de Heer zal hierin voortgaan! Ik heb Nederland lief, ondanks de zonden de tolerantie enz. Ik zal een keer brengen in alle wandaden die dit land heeft gedaan; het is genoeg! zegt de God van de hemelse legers!

Dit is de tijd ,dat Ik Mijn volk gaat oprichten, en deze zal Ik ook gaan bekleden met kracht van omhoog ! Mijn profeten zullen opnieuw hun stem verheffen, en er zal een verschuiving plaatsvinden in het regeringsstelsel, ze zullen weten dat Ik spreek; zegt de Here, ja Ik zal zoals de dagen van weleer van mozes, Opnieuw Mijn volk uit ‘’slavernij’’ verlossen, Ik zal ze bekleden met klederen des Heils!Ik zal dan ook Mijn engelen gebieden om de wegen vrij te maken, opdat Mijn kinderen toegang krijgen tot regeringsinstanties!

Het land Nederland, behoort Mij toe; zegt de Heer, en Ik zal dan ook in werking zetten wat moet gebeuren!

Ook de financiele wereld zal horen van Mij!; zegt de Heer, de ‘’verkeerde’’ geldstromen zullen vanaf nu, in Mijn handen komen, en Ik zal gerechtigheid doen laten gelden!

Mijn liefde is zeer groot voor deze Natie, en Ik zal Mijn Scepter doen laten gelden voor degene die Mij liefhebben en ernstig zoeken !

Mogen Mijn woorden in u zijn , en de vrede die alle verstand te boven gaat !

De Vader !

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!