Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

vrijdag 5 oktober 2007

Ana Mendez over onze hoofdstad

Bron: myriveroflive.nl

Ana Mendez-Ferrel over Amsterdam
“Dit is het uur dat Ik iets nieuws wil doen in Amsterdam. Ik roep je om de vloek die hier is te veranderen in de zegen die Ik bedoeld heb voor dit land. Dit is een strijd waarbij Mijn wapens bestaan uit aanbidding, kunst en schoonheid, want door deze dingen te brengen, breng je Mijn ontwerpen voor Amsterdam naar de aarde. En Ik zal deze stad bezoeken en een ieder die deelneemt.”

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ana Mendez ... beschikt helemaal NIET over de gave van profetie --- wat ze roept, heeft ook NIET 'n enkele *profetische* waarde !!

~ shalom! :: Hero

Anoniem zei

ik vind het beoordelen van een persoon erg gewaagt omdat de geest van god zelf bevestigt of de persoon profetisch is ja of nee en eigenlijk is iedere christen profetisch daarom als je persoon veroordeelt dan veroordeel je de geest doorwie de persoon spreekt en ik heb genoeg gezien van de vrouw dat ik met zekerheid kan zeggen dat ze dit niet vanuit een verkeerde bron doet, en de waarde van een profetie is hoeft niet altijd gelijk zichtbaar te zijn.

Anoniem zei

Wie ook "Als God wil zijn", moet één van Anna's uitspraken navolgen: "Wij wachten niet tot satan ons aanvalt. Wij bepalen wanneer er aangevallen wordt." ps. Het Griekse woord voor ZWAARD behorend tot de wapenrusting, geeft een kort verdedigingszwaard aan. Haar "bevrijdingsverhaal" over Mexico-city is zeer indrukwekkend. Het neerdalende goudstof echter (demonische manifestatie) zet me weer met beide benen op de grond. Maar tja, ik wil ook niet "als God zijn", echtgenoot en vader vind ik al moeilijk genoeg.

Anoniem zei

Wat bedoel je met Neerdalend Goudstof dat dat demonische manifestatie zou zijn ?
Het goud wat gezien wordt is het teken van de bruidschat...Wij zijn de Bruid van Yeshua.

Ik vind de woorden, dat Ana geen profetische woorden zou hebben gesproken ver gaan. Hebben jullie haar getuigenis gezien ( via God Tube bijv. ) ? Wat zij doet, zegt en meegemaakt heeft is precies datgene waar Yeshua het over gehad heeft.
Is het niet, dat Yeshua zei, dat wij dezelfde dingen zouden doen als Hij en nog grotere dan deze ?

Wie oren heeft die hore....

Anoniem zei

Geachte Anoniem, het ware hartelijker als ik je naam kende.

Je eerst reactie betreffende Ana is in tegenspraak met bovenstaande. Sinds de affaire rond Tod Bentley ben ik een paar maanden achter m'n pc gekropen. Wie ogen heeft die ziet. Ben me lam geschrokken van wat er aan de hand is. In de Verenigde Staten al jaren, inmiddels hierheen gewaaid. Als je bid, googled en zoekt wordt je wellicht wakker. Voor mezelf zag, zie ik het zo ook. Puur genade! Onderzoek en praat niet te snel anderen na. Alsjeblieft vriend, het gaat me om jou en de Waarheid, niet om gelijk, een mening of een richting. Als je meer over goudstof weten wil. Mail de website beheerder, geeft hij je wel m'n emailadres en ik je de informatie. Groet, Olaf.

Fred zei

Ana Mendez:
‘Dit is een strijd waarbij Mijn wapens bestaan uit aanbidding, kunst en schoonheid,(...)’

Sinds wanneer zijn Gods wapens kunst en schoonheid?
Geeft God niet de overwinning op de satan door het bloed van het Lam en door het woord van onze getuigenis… en dat wij ons leven niet liefhebben tot in de dood?

Anoniem zei

zeg niet te snel over iemand die beweerd door God gestuurd te zijn, dat het niet zo is... je weet het maar nooit... Zoiets staat in Gods Woord.

Ik denk, dat velen denken, dat Ana geen door God gezonden en geroepen mens is, omdat ze niet begrijpen wat Ana doet en zegt. Profeten worden al zolang ze bestaan niet begrepen en/of verkeerd uitgelegd. Lees de boeken over de profeten maar eens in Gods Woord. Wat voor een rare kwasten waren dat ? En overal waar ze kwamen hadden de mensen eenzelfde soort reacties als velennu op mensen zoals Ana. Voor zover ik kan overzien geloofd en beleidt Ana Jezus Christus als Zoon van God. Zij gelooft in Zijn dood en Opstanding... Elke geest die beleidt dat Jezus Gods Zoon is is een geest vervult met Gods Geest. Ik ken niemand die vaker beleidt en getuigt over Jezus en die gekruisigt dan Ana, althans niet in het openbaar ( CD's, boeken, DVD's etc. ) Afwijzende en negatieve reacties op haar en haar bedienen bewijzen volgens mij alleen maar het tegendeel... En, om mee af te sluiten: aan de vrucht kent men de boom. Kan een gede boom slechte vruchten voortbrengen ? Een ieder die zich enigsinds verdiept heeft in het leven van Ana weet welke vruchten haar leven voortbrengt.

Olaf de Vries zei

Demonen beleiden ook dat Jezus de Zoon van God is en ze sidderen..! Vervuld van Gods'Geest is iemand die met Gods'Geest gedoopt is. Valse leraren en valse profeten, de laatste komen van buiten de gemeente, zijn niet enkel op hun blauwe ogen,prediking, stories en verkopen van cd's en boeken te vertrouwen. Google altijd de naam van een (bekender) persoon en aangezien de meeste informatie in het Engels is, kun je ook het woordje "false" er achter plaatsen. Is er onraad dan komt dit meteen te voorschijn op de pagina en kun je iemand van minstens twéé of meerdere kanten bekijken. De meeste mensen toetsen echter niet, ook bv schrijvers niet, terwijl dit een Bijbelse opdracht is..! Wat Ana Mendez betreft, google: 'Ana Mendez was niet op de Everest'en je weet genoeg. Zelf heb ik dat oa zeer uitvoerig in het Engels gelezen. Weer een bevestiging van het feit dat Ana oa een valse "profetes" is.

Teus zei

wat en onzin lees ik hier over Ana Mendez. de beste stuurlui staan aan wal. wordt over haar boekken gesproken. maar niemand die hier heeft gesproken heeft er ook maar 1 onder de leiding van de Heilige Geest helemaal gelezen. zou dat wel zo zijn dan sprak je anders.
ik heb ze gelezen. als jullie dat ook zouden doen dan wist je hoe nauwgezet zij alles onderbouwd uit de bijbel. als je haar boeken leest uit het oogpunt van. eens zoeken of ik fouten kan vinden. dan is je geest zo verwrongen dat je ze zal vinden in jou ogen. maar zijn dat ogen die door de heilige geest worden geleid??? duidelijk niet.
er wordt hier gesugereerd dat wij mensen niet tegen het rijk der duisternis ten strijden mogen trekken. dat zou nergens in de bijbel staan. dan is het met jullie net zo met het lezen van de bijbel als met het lezen van de boeken van Ana mendez. helaas blijft 95% van de christenen lekker op hem/haar krent zitten. en kijkt wel lekker uit om zijn nek voor het koninkrijk van God uit te steken. je zou eens moe worden!!!
lees in de bijbel eens in korintiers efeze handelingen over ten strijde trekken voor het koninkrijk.
Jezus wachtte tot bezetenen/zieke naar Hem toe kwamen????
nee dus Hij ging er op af.(Hij ging het meer over naar legio.legio deed er alles aan om hem tegen te houden. maar Jezus ging door.)
ik sluit mij bij anoniem aan die het volgende zegt.
Wat zij doet, zegt en meegemaakt heeft is precies datgene waar Yeshua het over gehad heeft.
Is het niet, dat Yeshua zei, dat wij dezelfde dingen zouden doen als Hij en nog grotere dan deze ?

Wie oren heeft die hore....
helaas horen er hier maar heel weinig!!!
is niet vreemd. want als zij zouden luistern dan gingen ze eindelijk eens aan het werk voor het Koninkrijk van GOD.
olaf waar haal je het vandaan om Ana Mendez met Tod Bentley te vergelijken ???
olaf. welke geestelijke gave heb jij van de Heilige Geest ontvangen??

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!