Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 26 februari 2008

Gideonsbende

Bron: http://www.indehuizen.nl/
Author: B.J.v.ItersonDen Helder 1 mei 2005

De Heer liet mij zien dat Hij zich uit Zijn volk een Gideonsbende zal formeren. In iedere stad in Nederland zal Hij mensen Uit Zijn volk, die op de juiste wijze van het levende water van Zijn Geest hebben gedronken, apart zetten en vervullen (laten overstromen) van Zijn Geest. Zij zullen wonderen en tekenen doen in Zijn Naam. Het zullen mensen zijn die door de genade van God overtuigd zijn van het feit dat aan Jezus is gegeven alle kracht en alle macht in de hemel en op aarde. Als Jezus in hen is en zij in Hem dan is die macht en die kracht ook in hen. Deze mensen zullen vaak interkerkelijk bezig zijn en eenheid onder Gods volk nastreven. Een aantal gevestigde namen in de christelijke wereld zullen “meeliften” op deze uitstorting van Gods Geest zoals in de tijd dat de discipelen werden uitgezonden. Verhindert ze niet want wie niet tegen Mij is, is voor Mij zegt de Heer. Zij die blijken bezig te zijn voor hun eigen kerk, denominatie of gemeente zullen uiteindelijk door hoogmoed vallen.

De Heer liet mij een beeld zien voor de mensen die deel uit zullen gaan maken van Zijn Gideonsbende. Ik zag iemand vol verwondering met de handen ineen geslagen in een tuin vol prachtige bloemen staan. Een Stem kwam en zei: wees niet bevreesd pluk en deel uit voor iedere bloem die je plukt en uitdeelt zal ik je er drie teruggeven. Ik denk dat deze bloemen de vruchten van Gods Geest zijn die je mag uitdelen.



Als je jezelf herkent in deze profetie en als dit woord en beeld tot je hart spreken vraag de Heer dan om een bevestiging. Als Hij jou heeft verkozen voor Zijn Gideonsbende, in jouw stad of dorp, stap dan uit en pluk en deel uit van de vruchten van Gods Geest.

Gods machtige zegen is met jullie allen in de komende tijd waarin Hij overvloedig van Zijn Heilige Geest zal uitstorten op Zijn dienstknechten en Zijn dienstmaagden.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!