Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Alleen Mijn wil

Bron: http://www.theeagleministries.net/content.htm

“Degenen, die Mij willen volgen zullen sterk zijn, want Mijn Geest zal op hen zijn. Ik zal machtige wonderen verrichten temidden van hen en het zal hen zelfs nog meer veranderen. Ik houd Mijn hand omhoog en hij zal neerkomen, zonder wraak, want Ik wil herstel geven en niet vernietigen.

Ik breek dingen af om ze weer op te bouwen en Mijn wil moet gehoorzaamd worden. Het zal niet langer vanzelfsprekend zijn dat Mijn volk en Mijn leiders hun eigen weg gaan, want ze zullen falen. Ik zal ze verbeurd verklaren. Daarom zal Ik voortdurend werken en Mijn wil bekend maken aan Mijn volk en aan degenen die Mij liefhebben. Ik zal dingen arrangeren zodat ze zich gedrongen voelen [erdoor gedwongen zullen worden] hun weg te vervolgen in Mijn richting. Ik zal hen leiden en hun plannen veranderen. Ik zal hen dwingen zich voor Mij neer te buigen met hun hele hart en ze zullen de Mijne zijn. Ik zal hun koers voortdurend veranderen en hun voortbewegen, zodat hun geestesgesteldheid (hun overtuigingen en gezichtspunten, hun [vleselijke] gezindheid, hun denkwijze, hun waarnemingsvermogen en hun gevoel) veranderd wordt. Ik bouw Mijn Koninkrijk op aarde in Mijn volk. Mijn Geest zal Zich over hen bewegen en tot hun harten spreken. Ik zal niet falen om hen te overtuigen.”

HdB. Kruiningen. Dinsdag 15 Januari, 2002.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!