Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Fundamenten

Bron: http://prophetic-generation.nl/Prophecy_NL

Wees ervan overtuigd dat je nu goed bouwt en dat de fundamenten de beproeving kunnen weerstaan. Als de vloed komt dan worden de fundamenten getest, wie heeft gebouwd en wie heeft gehoord wat de Geest tot de gemeente sprak? De vloed zal komen en is er al, het vuur zal komen en is er al. Nu dat het nog licht is, maak alles in orde.Wat je in de stilte verstaat spreek het in het openbaar.Leg niet je fundamenten neer op wat Ik zal afbreken. Wees volkomen afhankelijk van Mij, de hulp komt niet van links of rechts maar van Mij.Een ieder die hoort wat Ik zeg, lijkt op iemand die zo verstandig was Zijn huis te bouwen op een rots. De regen viel neer, de rivieren traden buiten hun oevers, de winden waaiden en beukten tegen dat huis. Maar het stortte niet in want het was gebouwd op een rots. (Matt. 7:26)Ken je de tijd en wandel je erin? Je kent de tijd wel maar je wandelt er nog niet in. Want als je in de tijd wandelt dan zou je veel van de vragen die je hebt niet hebben en veel andere vragen zouden beantwoord zijn. Je ziet de tijd, het tijdperk dat Ik aankondig, nu wandel erin!

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!