Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

donderdag 13 maart 2008

Gedood door eigen vuur

Bron: Catharina Schouten, http://www.tesjoeva.nl/

1/16/2008 12:52 AM
Vanavond zat ik aan de telefoon te praten met een vriendin, toen de Vader me ineens het voorval in gedachten bracht van de soldaten die doodgeschoten zijn, door eigen vuur! We hadden het over het leger van de Heer en dat veel forerunners in de wachtstand staan. Omdat de Vader alles op èèn lijn aan het brengen is. En ineens was daar het woord en beeld van gedood worden door eigen vuur!

Ik zit nu aan de computer en wacht op woord.......

"Mijn kinderen er is heel wat aan de gang.
Mijn leger van Mijn getrouwen staat in de aanslag!
Maar er zijn twee partijen....
Degenen die zijn voorgegaan, om wakker te schudden,
Zij hebben in de vuurlinie gestaan terwijl de rest nog in hun structuren vast zat.
En deze rest daar gaat het om......
Ik Ben ze aan het klaar maken om uit hun comfortzones te komen om ook te gaan staan!
En daar waar ik hen moet aanvuren, moet Ik Mijn “eerstelingen” even tot stilstaan manen...
Ze zouden bijna ten onder gaan aan eigen vuur!
Misschien vraag je je af, waarom nu dat wachten, deze voor het oog dorre periode....
Mijn leger moet èèn geheel zijn!
Elkaar en Mij kunnen verstaan!

Ook heb Ik een kleine vermaning:
Onder Mijn kinderen zijn er die eigen broer en zussen afschieten met eigen vuur en munitie!
Oftewel met Mijn woord!
Er wordt geoordeeld, waar Ik dat niet vraag!
Geef Mij de ruimte om zelf door Mijn Geest Mijn kinderen klaar te maken voor datgene wat komen gaat!
Verwond elkaar niet, en houd op met kogels af te vuren!
Een leger wat elkaar dood wordt krachteloos en kan niet samenwerken!
Geef Mij je hart, vertel Mij wat je dwars zit, wat er is en wat je (meent te) ziet aan die ander!
Ik alleen lees het hart, Ik alleen weet of het trouw is....
Jullie zijn elkaars vijand niet.
Jullie moeten je realiseren dat je vecht tegen de duistere machten in de hemelse gewesten, en niet tegen elkaar!
Jullie rukken Mijn Lichaam uit elkaar!
Stop daarmee!
Ik roep jullie bijeen!

De ene groep, de forerunners moeten even pas op de plaats maken,
om de andere groep de kans en de gelegenheid te geven om zich voor te bereiden op dat wat komen gaat!
Zijn jullie er klaar voor.....
Wees niet angstig, Ik leid jullie, en Ik die in je woont Ben krachtig!
Wees ook niet overmoedig, want ook dat is niet goed!
Mijn leger moet luisteren naar Mijn stem! En handelen op wat Ik zeg!
En laten de kogels waarmee je gaat schieten, Mijn woorden zijn, die omstandigheden zullen veranderen!
En heb elkaar lief!
Weet dat Ik alles zie en hoor! En elk woord wat uitgesproken wordt wat niet naar Mijn wil is,
doet Mijn hart pijn!

Elk woord wat èèn van Mijn kinderen schaadt, doet Mij pijn!
Hoe kun je zeggen dat je Mij lief hebt, als je Mij niet lief hebt in je broeder?
Dan wandel je in het duisternis en zeker niet in Mijn licht!
Bekeer je hiervan! En geef je haat bitterheid en jaloezie aan Mij!
Dan leg ik op de lege plek Mijn liefde!"
Jullie Vader!

1. 1 Joh 2,9
Wie zegt in het licht te wonen maar zijn broeder haat, die woont nog steeds in duisternis.
2. 1 Joh 2,11
Maar wie zijn broeder haat, woont in duisternis. Hij tast in het donker en weet niet waarheen zijn weg hem voert,
want de duisternis heeft hem blind gemaakt.
3. 1 Joh 3,15
Ieder die zijn broeder haat, is een moordenaar, en u weet dat een moordenaar het eeuwig leven niet blijvend in zich heeft.
4. 1 Joh 4,20
Maar als iemand zegt dat hij God liefheeft, terwijl hij zijn broeder haat, is hij een leugenaar. Want als hij zijn broeder, die hij ziet, niet liefheeft,
kan hij God niet liefhebben, die hij nooit heeft gezien.
Willibrordvertaling (herziene editie 1995)

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!