Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 26 februari 2008

Kom tot Mijn hart

Dit woord kreeg ik, toen ik bezig was om een videotje te maken voor deze site. Toets het zelf en zie wat je vooral aanspreekt.

"Overal zijn er christenen die roepen:
opwekking, opwekking!
Daar gebeurt het!
Daar doet de Geest wonderlijke dingen!

Jullie zijn zo vol van ‘het gebeuren’!
Zo vol van ‘de werkingen’!
Zijn jullie niet betrokken met Mijn hart?
Zijn jullie niet geïnteresseerd in Mij?

Wat moet Ik met jullie als Ik geen vat vindt om te vullen?
Als Ik geen mens vindt om nederig te maken?
Als Ik geen hart vindt die Mijn wonderen begrijpt?
Die Mij begrijpt?

Jullie zingen liever dan oprecht met Mij bezig te zijn!
Werken liever voor de kerk dan voor Mij!
Willen liever leven, dan aan jezelf sterven!

Hoe kan ik Mijn leven in jullie voortzetten, als jullie niet willen sterven?
Hoe kunnen jullie ooit begrijpen dat Mijn volheid anders is dan wat je elkaar aanbied?
Is Mijn liefde te vinden in zangbundels?
Mijn geborgenheid in zelfhulp boeken?
Of Mijn trouw in documentaires?

Ik heb zoveel meer te bieden dan dat!
Kom tot Mij, als je het druk hebt.
Kom tot Mij, jij die voor me werkt.
Jij die jezelf vermoeid hebt, kom…

Ik zal de regen laten stromen.
Niet door het gezwoeg van de landman.
Maar door Mijn woord, zegt de Heer.
Door Mijn bloed
Door Mijn zweet
Door Mijn tranen

Ik zal de scepter omhoogheffen over dit land
Mijn macht erover opeisen.

Ieder die wil, kom bij Mijn hart
En troost je in Mijn wezen.
Ik ben er voor je."

Amen.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!