Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

woensdag 5 september 2007

Strategie

Bron: inzending, Catharina Schouten, 10-11-06

Dit het woord wat de Heer mij gaf, en wat voor ons allemaal geldt:"Het is tijd om je helemaal te concentreren op Mij! Het is tijd om je zo met Mij te verbinden, dat je gedachten alleen nog op Mij zijn. We moeten zo een zijn, in denken spreken en doen, dat er geen ruimte meer tussen ons zit! Het is tijd om jullie tot diepere openbaringen te brengen.Ik zal jullie leiden in dromen en visioenen. En je meer geven dan ooit tevoren! Alleen heb Ik jullie harten nodig, en als ik die harten al heb, dan gaan jullie gedachten vaak zo ver van Mij weg! Jullie moeten je concentreren op Mij. Zoek Mij en Ik laat Mij vinden! Ik heb jullie veel te zeggen, Ik wil jullie gaan brengen tot nieuwe hoogten, nieuwe openbaringen geven, zodat we een strategie kunnen bepalen….Kom tot Mij en vul je met Mijn woord, èn laat me je dingen kunnen vertellen!"

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!