Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 27 mei 2008

Ik zet vijandschap

Bron: ingestuurde mail door R. de Wild
28 april 08

Vanaf vandaag zet Ik vijandschap tussen de regering, dat is het land en Mijn volk. Waarlijk, nu is de tijd dat Mijn oordelen hun weg beginnen te vinden voor allen die onwillig zijn om zich te bekeren. Velen zulen afvallen van het geloof, toch zullen sommigen kracht in Mij vinden en werken doen. De meesten hebben geen idee aangaande de tijden waarin we leven en de moeitevolle dagen die komende zijn. Zij zijn onvoorbereid en zullen volledig verrast worden als oordeel komt. Het past niet in hun theologie, zij kennen Mij niet echt waardoor Ik hun gedachten had kunnen veranderen, daarom zullen zij wegvallen. Zij zullen niet slechts wegvallen maar ook vijanden worden van de ware gelovigen, menende God een dienst te bewijzen. Ik zal de ware gelovigen scheiden van hen en van de wereld, het zal licht en duisternis zijn voor hen die zien, en in vervolging door de regering en de mensen die hen omringen, zullen zij heerlijk zijn. In lijden, armoede en zelfs dood, zullen zij meer dan overwinnaars zijn. De ware overwinnaars, zij die Mij werkelijk kennen, door deze tijden, in vervolging, zullen zij enorm gesterkt worden in hun geloof en vertrouwen op Mij, en sterk overwinnen in vrijmoedigheid en hun licht schijnen in duisternis om het evangelie te brengen aan alle naties en zij zullen leven en in heerlijkheid veranderd worden wanneer Ik terug kom.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!