Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Bent u een kip of een adelaar?

Bron: streamsofpower.org

De Heer toonde mij een kippenhok vanaf de bovenzijde. Het dak was eraf en ik kon zien wat er gebeurde in dat hok. Het hok zat vol met witte en bruine mestkippen. Bedoelt voord e slacht. Het was een drukke bedoening in dat hok. Alle kippen waren druk met het poetsen van hun veren en het eten van voer. Af en toe steeg er een luid gekakel op uit het hok. Dit was het teken dat één van de kippen een ei had gelegd. Op zo’n moment kwamen er heel wat kippen kijken wie dat was geweest. Het was iets dat niet hoorde voor mestkippen. De Heer bepaalde me daarna om mijn blik omhoog te richten. Hoog in de lucht zweefde een adelaar op een thermiek.

Dit is de uitleg die ik bij dit wonderlijke beeld kreeg. Het kippenhok vol met mestkippen staat voor Mijn gemeente in jullie land. Iedereen is druk met zichzelf bezig. Iedereen is op het vlees gericht. Het gaat alleen nog maar om uiterlijkheden. De adelaar is het beeld zoals Ik het bedoeld heb. Als je de twee vogels hebben ze een aantal dingen gemeen, maar verschillen ook enorm. Een mestkip bestaat hoofdzakelijk uit vlees. Een adelaar bestaat voornamelijk uit vleugels. Dit symboliseert de Geest. Een kip heeft ook wel vleugels, maar ze zijn niet verder ontwikkeld, hij komt niet verder dan wat fladderen. Soms gebeurd er iets in uw midden waar ik jullie uiteindelijk voor geroepen heb. In de plaats dat jullie dan je aandacht op Mij richten, krijgt de “verrichter” van het wonder-manifestatie alle aandacht. Zie mijn kinderen Ik wil dat jullie je vlees gaan afleggen en net als die adelaar gaan richten op Mijn Geest. Want alleen dan zul je bij de juiste wind kunnen opstijgen om heel dicht bij mij te zijn. Dat is het waar ik je voor geroepen heb!

I.Live maart 1997

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!