Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 26 februari 2008

Het Lichaam van Christus verminkt

Bron: http://www.kcv-net.nl/forum/viewtopic.php?t=57&start=0



Een jaar of vier geleden was ik thuis aan het bidden, toen ik heel duidelijk een beeld zag van Jezus aan het kruis. Op zich niet zo vreemd , maar toen ik heel goed keek zag ik dat Jezus geen handen meer had. Het lichaam van Christus had geen armen meer, op dat moment voelde ik intens verdriet in mijn op komen, en heb doen de rest van die avond volledig in stilte door gebracht. De dagen die daarop volgden had ik last van mijn schouders en volde ik steken in mijn zei en heb ik God gebeden om antwoord. zeven dagen later kreeg ik het zelfde beeld op het moment dat ik God aan het aanbidden was. Ik zag plots de armen wel weer, maar ze zaten niet in het lichaam. Ze waren ieder , zowel de linker als het rechter arm een meter van de romp van het lichaam verwijdert. Toen zei de Heer tegen mij; dit is mijn lichaam, en dat zijn mijn armen. De rechter arm is de Katholieke kerken en de linker de Protestantse kerken . Ze behoren mij toe maar zij gescheiden van mijn lichaam.

1 opmerking:

Anoniem zei

En wat is Zijn Lichaam dan? De evangelische kerk?
Jan-Peter

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!