Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Het beloofde land

Bron: http://www.theeagleministries.net/content.htm Hieltje de Boer

Het beloofde land
Mijn Kerk is in de conditie als toen Mijn leger Kanaan binnenviel, en vooral ten tijde van de aanval op Ai. Ze zondigden en ze verloren als gemeenschap. Ze verliezen iedere dag grond vanwege hun zwakheid. Het vereist vastberadenheid van hun wil ten einde Mij te volgen en Mijn wil te doen. Het zal niet veranderen zoals het nu is (deze beroerde situatie van de Kerk). Daarom moeten ze op gaan staan en doen wat Ik hen laat zien.” HdB. Oldebroek. Donderdag 26 April, 2001.

Volkomen Overgave…
“Ik zal hun talenten ontwikkelen als ze dat willen, maar alleen als ze zich overgeven aan Mij. Ik sta niet langer toe dat Mijn volk haar eigen weg gaat, niemand van hen. Het geldt voor iedereen. Ik kneed ze, zet ze apart, maar alleen als ze dat willen. Ik neem hun eigen kracht weg, geef hun een voorsmaak van de komende eeuw. Zelfgenoegzaamheid zal niet langer bestaan. Het zal in de woestijn sterven bij gebrek aan voedsel en water. In plaats daarvan zal Mijn manna neerkomen en Mijn volk voorzien van voedsel. Ik regeer,Ik voorzie, Ik controleer alles. Ik tingel hun oren. Ik zal hun oren laten rinkelen. Ik speen ze [wen ze af] van hun gebruikelijke voedsel, breek hun gewoonten, en Ik zal ze in de woestijn leiden, over de gehele wereld. Ik zal hen voeden en hen voldoende laten drinken. Ze zullen met Mij wandelen en Ik zal hun wil voor eeuwig veranderen.”

HdB. Oldebroek. Zaterdag 28 April, 2001.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!