Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Nieuwe generatie

Bron: http://prophetic-generation.nl/Prophecy_NL

Op dit moment ben Ik Mijn kinderen op de voor hun bestemde plaatsen aan het brengen. Ik til hen op en plaats ze alsware in de moederschoot en ze zullen leren zien en spreken als opnieuw geleerd. Stuk voor stuk bekleed Ik hen, die door Mij apart gezet zijn, met Mijn Glorie. Ik bekleed hen met het fijnste linnen, een koninklijk geslacht een generatie die los staat van wat de satan heeft geboden, volkomen doordrenkt in Mij. Een vuur zend Ik in hun botten en vlammen van vuur worden gezien wanneer Ik Mijn Geest uitstort, wanneer de golven van Mijn Glorie vallen.

Ik breng een stroom van openbaring, ogen zullen zich openen, oren zullen zich openen. Verbazing zal er zijn als Ik Mijn Geest uitstort. Volmaakt is het werk wat Ik begonnen ben en dat Ik zeker zal afmaken. Zie je de puurheid die Ik in de harten van Mijn kinderen bewerk? Ik verlang er naar dat geopende ogen Mij zien. Harten worden openbaar in Mijn licht, niemand zal zich kunnen verbergen, en sommigen zullen rennen. Maar zij die blijven zal Ik verheerlijken in Mijn licht, de duisternis zal wijken uit hun harten.

Ik zal een teken geven van Mijn roeping, een bevestiging. Ik roep een generatie van Profeten en Leraren die niet zullen terughouden en Mijn wil zullen verkondigen en Mijn wet zullen onderwijzen zonder terug te houden. Wie tegen hen opstaat zal tegen Mij opstaan, wie zijn hand tegen hen opheft, zal zijn hand tegen Mij opheffen.In deze dagen bewaak Ik de harten van Mijn kinderen met een Heilig Vuur. Ja, openbaar zullen worden de zonen Gods die stand zullen houden en overwinnen. Ze hebben hun leven niet lief gehad tot het einde toe.

Ik breng kolommen van vuur van onderscheiding, het vuur is Mijn adem, het openbaart en is een openbaring van Mijn Glorie. Het scheidt duister van licht Ik stuur het in deze tijd aan hen die bereid zijn alles af te leggen zodat ze opnieuw zullen zien. Ze zullen de waarheid liefhebben boven alles.

Wat hoor je?Ik vul de straten met een nieuw geluid, een nieuwe generatie voortgedreven door een Heilig Vuur.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!