Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

De enorme vloedgolf

Josie Hagen, Bron: josiehagen.com

Ik geloof dat het een droom was, het was 10 april, mijn eerste nacht weer terug in Nederland. Ik zag de kust van Nederland, aan het strand. Ik zag een enorme getijdegolf, het was een moment van verzameling, de golven verzamelden zich hoger en hoger, en het voerde met een enorme snelheid landinwaarts. Toen wat een watergolf leek, haar hoogste punt had bereikt, veranderde deze plotseling in een enorme golf van mensen. Het was een golf, een grote golf van mensen, die als in een golf van heropleving los werd gelaten. Zij overstroomde het land, de natie. De golf is, geloof ik, alle zonen en dochters, die wachten om geopenbaard te worden. Het is tijd voor dit land, voor Nederland. Leek het aanvankelijk zelfs bang makend en dreigend, waar het woord van God zegt: Want met halsreikend verlangen wacht en kreunt de schepping op het openbaar worden der zonen en dochters Gods. Jesaja 59: 18-20 zegt: Naar de daden zal Hij vergelden: grimmigheid aan zijn tegenstanders, vergelding aan zijn vijanden; aan de kustlanden zal Hij vergelding doen. En men zal vanwaar de zon ondergaat de naam des HEREN vrezen en vanwaar zij opgaat zijn heerlijkheid, want Hij komt als een onstuimige rivier, door de adem des HEREN voortgezweept. Maar als Verlosser komt Hij voor Sion en voor wie zich in Jakob van overtreding bekeren, luidt het woord des HEREN.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!