Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 20 mei 2008

Oordeel vooraf aan herstel

Bron: profetie is me (de webmaster, gebedstrijd.blogspot.com) toegemailt door R. de Wild
7 mei 08

Alleen in oordeel en gerechtigheid is ware genezing en herstel van het land. Zonder oordeel is er geen ‘opwekking’. Ware opwekking wordt gekenmerkt door oordeel en genade voor hen die roepen om genade. Maar dan praat je niet meer over ’opwekking’, maar slechts de vreze Gods en Zijn vurige oordeel blijven over. Het enige wat op onze lippen zal zijn is dan ’God’. "Mijn heerlijkheid zal komen en het zal gezien worden zoals het is, zowel vreselijk als heerlijk, beide zijn hetzelfde. Ik zal afrekenen met alle zonde en ongerechtigheid en met kracht terugnemen wat van Mij is. Alleen zij die schuilen in Mij zullen veilig zijn en gered worden van mijn oordeel en herstel. Hoe dan ook, alleen Ik ben, de weg, de waarheid en het leven."

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!