Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

vrijdag 3 oktober 2008

Het beste van beide werelden

Bron: Catharina Schouten, http://www.tesjoeva.nl/

Genesis 2: 10
In Eden ontspringt de rivier die water geeft aan de tuin; zij splitst zich in vier armen. 11 De naam van de eerste is Pison, deze stroomt om heel Chawila heen, waar goud is. 12 Het goud van dat land is voortreffelijk; en ook balsemhars en edelstenen worden er gevonden. 13 De tweede heet Gichon, deze stroomt om heel Kus heen. 14 De derde heet Chiddekel; deze loopt in het oosten van Assur. De vierde is de Eufraat.

Pison betekent ‘stroom’, en ook toename Gichon wil zeggen ‘de bruisende’, en de Tigris (of: Hiddekel) ‘pijlsnel’. De naam Eufraat betekent mogelijk ook 'vruchtbaar water'

The Best Of Both Worlds

Mijn kinderen het is geen tijd meer om te KIEZEN....
een beetje van dit en een beetje van dat....
Het is nu tijd voor MIJ!

Uit je schuilplaats op je benen,
maar altijd vanuit MIJ!
Diegenen die durven om het oude achter hen te laten,
en zich helemaal aan MIJ toe te wijden,
Zijn degenen waar Ik Mijn glorie aan kan geven!

The best of both worlds is ONMOGELIJK!
Alles dat je achter hebt gelaten is inmiddels verbrand....
Je vindt daar niets meer!

Kom onder MIJN vleugels,
Kom in de schaduw van MIJN nabijheid,
Laat Mijn alls verterend vuur over je komen,
En Ik beloof je
Je zult niet meer denken aan wat voorbij is,
Je zult niet meer denken aan het oude, en wat je bent verloren....
Je zult vol zijn van MIJ,
Je zult MIJ hebben gevonden!

Vanuit Mijn rivier van levend water is het goud te vinden wat is gezuiverd wat ingezet kan worden voor Mijn naam, om te helen en te herstellen ( balsem) om vrij te zetten, om volkomen te zijn!

Catharina Schouten ontving tegelijkertijd de volgende teksten erbij: Gen 2,11, Op. 22:1-5, 4:6, 21:18, 21:21)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

The Black - Berry Tablets media player will not disappoint
you as this premier media player and video creation are supported by Codecs.
The Black - Berry Playbook price has not yet been revealed
but it is thought that it could be up to £100 cheaper than the equivalent i -
Pad model, which will make it a very attractive proposition indeed once the Black - Berry Playbook release date arrives.
You can output the display to a bigger monitor with the help of a mini- HDMI slot.


My website: blackberry playbook

Anoniem zei

And customers, he said, must be able to find and access content
that they desire. This article lists the most promising
and thought provoking tech gadgets available for under
$100. A smooth interface, lots of recommendations, and even
the new Just for Kids section.

My page :: apple tv review

Anoniem zei

There are a great amount of channels to choose from
including CNN, Amazon Instant Video, HBO GO, Crackle, MLS Game Day, music
from Pandora, play games and more. You can get an excellent picture on your HDTV if you use a cheap progressive-scan DVD player with HD upconversion.
Apple TV and roku are two devices you can use to stream High Definition (HD) Video, movies,
TV Shows, photos, and more to your HD TV wirelessly and connect to your wireless
environment and connect to the internet.

Anoniem zei

They must have been forced to face several uncomfortable issues as far as the use of their
i - Phone is concerned. 1 tablet supports 1080p HD video playback with 1280x800 capacitive display,
which will bring you an exciting movie enjoyment.
It's just a minor annoyance, because the tablet can fit in one hand, and therefore always stay directed to the user.

Here is my page :: samsung galaxy tab 2

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!