Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

vrijdag 3 oktober 2008

Ik roep mijzelf een leger

Bron: http://www.tesjoeva.nl/indexnl.html, Catharina Schouten

Woord van de Heer:
"Ik roep Mijzelf een leger!
Het zal een leger zijn wat Ik maak, en wat Ik zal doen opstaan!
Ze zullen allemaal naar Mijn stem luisteren.
En het merkteken wat zij zullen dragen is Mijn liefde!
Ik roep Mijn leger!
Ze zullen èèn zijn, en aan de andere kant zal iedereen uniek zijn!
Omdat toen Ik de wereld schiep, Ik daarop unieke mensen heb neergezet!
Ik heb allen geschapen met een vrije wil, en deze vrije wil neem Ik niet weg!
Alleen de zondige verkeerde dingen, wil Ik weghalen, bijvoorbeeld: trots!
De eenheid die Ik maak, zal de wereld MIJN liefde laten zien!
Daarom zeg Ik je nu STOP!
Weet dat Ik God ben, Ik bouw en Ik haal neer!
Ik verbreek en Ik verbind!
Het leger dat Ik Mijzelf bereid, zal Mij dienen, iedere steen zal rusten op een cement van Mijn liefde!
Men zal elkaar begrijpen door Mijn Geest!
Dit leger zal gebouwd worden:
Niet door kracht, niet door geweld maar door Mijn Geest zegt de Heer!
Mijn leger zal Het Licht dragen, Mijn stad zal een stad van glas zijn! ( Kristal)
Omdat goud in zijn puurste staat helder is als glas!
Maar als goud zich als glas manifesteert dan houdt dat in, dat het door immense hitte is geweest!
Ik haal Mijn kinderen door Mijn vuur, Ik reinig ze,
En het eindresultaat zal zijn dat ze helder zijn als glas….
Een ieder die dit proces van reiniging weigert, kan geen deel nemen aam MIJN leger!
Door het vuur zal Ik ieder vuil, iedere zonde verwijderen, die je tegen kwam bij het bouwen van de toren!
Het was een toren gebouwd op mankracht en trots!
Wat over zal blijven is een leger dat Mijn licht zal verspreiden, en door Mijn Geest zal spreken, en wat Mijn liefde zal laten zien!
Het zal het Nieuw Jeruzalem reflecteren!”

1 opmerking:

Anoniem zei

Unfortunately these more compact designs have
come at a great cost and have become far more susceptible
to any kind of a liquid spillage. The world of telephone communication have improved a lot in
so many years that it has become difficult to choose the right kind of system.
Go with the Pro if you need any kind of external connectivity options.



my page: mac air

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!