Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 11 maart 2008

Nederig van hart

Bron: http://groups.msn.com/profetischnetwerkinternationaal/profetie.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=1913&LastModified=4675586363136230972

Nederig van hart
11 December 2003 - ZIe, mijn ogen gaan over de heel aarde om hen te zoeken, die nederig zijn en integer van hart. Zovelen zoeken grootheid en verwarren ambitie met het spreken van mijn Geest. Wie is het die rechtvaardig wil zijn en wonen op mijn heilige berg? Degene die onderscheid heeft, wiens ogen niet zien uit berekening, maar die waarheid en gerechtigheid liefheeft in zijn hart. Zie mijn Geest beweegt en zoekt en spreekt tot wie horen kan, het is komende, het is komende. Ik zal bewegen in kracht. Ik zal bewegen in heiligheid, wie zal Mij herkennen? De nederige van hart, die Mij wil kennen, die zal weten dat Ik het ben.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!