Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

donderdag 13 maart 2008

Doorbraak

Bron: http://groups.msn.com/profetischnetwerkinternationaal/profetie.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=1913&LastModified=4675586363136230972

Doorbraak
7 Februari 2004 - Zie er is een groep mensen, verspreid en verschillend en nog niet verbonden, die Ik heb losgemaakt, losgesneden en losgeweekt, om voor mij te staan op een bijzondere manier. Het is geen leger, want ze voelen zich niet machtig, maar ze zijn getrained in het kiezen voor mij. Hun ogen zijn geopend. Velen hebben afwijzing na afwijzing verwerkt, omwille van mijn Naam en hebben vergeven en onrecht verdragen. Ik heb je stem gehoord mijn kind, toen je het uitriep naar Mij, Ik heb je tranen geproefd toen je riep om gerechtigheid en genezing voor mijn Lichaam. Ik heb het gezien en met je meegehuild, maar tegelijk heb Ik Mij verheugd omdat je koos voor Mij en niet de makkelijke weg volgde. Nu is het de tijd dat deze 7000 die Ik in stilte heb opgeleid, verborgen en toegerust zal wandelen in hun bestemming. De strijd is niet voorbij want de afwijzing zal niet minder worden, maar mijn kracht en mijn tegenwoordigheid zulllen duidelijk zijn. Verheug je mijn zoon en mijn dochter als je weet dat deze woorden voor jou zijn, want je zult een plaats vinden zo dicht bij mijn Hart als je nog niet voor mogelijk gehouden hebt. Zie niet op wat anderen zeggen of willen, maar zie op Mij en Ik zal je samenbrengen met anderen die net als jij door Mij zijn voorbereid. Verheug je want de tijd van je verbanning is ten einde en gejuich is in het verschiet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ja, Heer Ik sta klaar.

Anoniem zei

Ja, Heer ik sta klaar om samen met alle andere 'ware' christenen een leger te vormen van Uw Liefde!

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!