Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Tina Ames over Holland (3)

Bron: http://www.ourchurch.com/members/h/house4nations

Ik zal een grote oogst van zielen hebben in dit land. Er zijn christenen in dit land die in rolstoelen zitten. Ik ben gekomen om ze van hun rolstoelen af te halen en om te zorgen dat ze zullen opstaan.

De jeugd in dit land zitten in satanische cellen. Roep het uit voor hen dat ze bevrijd mogen worden. Ik ben gekomen om ze te bevrijden. Ze zijn vervreemd van de moederschoot om goddeloosheid te doen. Roep het uit voor hun verlossing en bevrijding. Maak ze los van satanische gebondenheid zodat ze vrij gezet zullen worden. Er is een 'godin' in dit land, een vrouwelijke godheid van grote goddeloosheid. Zo velen zijn in haar schoot gebonden. Ze heeft velen gevangen genomen en in de gevangenis gestopt. Maar ik ben gekomen om de gevangenen vrij te maken en om hen te bevrijden, die hebben gedronken van haar beker van ontucht, geest van hoererij en bevuiling. Ik ben hier om deze 'godheid' te oordelen en al haar gevangenen te bevrijden. Ik ben hier om deze 'godheid' te oordelen en te zorgen dat de mensen van dit land naar me zullen verlangen. Ze hebben geen aandeel in Mij. Ik zal haar geest van controle in dit land breken. Ze zal niet langer aanbidding ontvangen. Want mensen strekken zich uit, buigen en aanbidden haar...

Haar vrije liefde is zonder voorkeur... Degradatie van de mens. Ze worden aan genot overgeleverd. Ze hebben geen affectie voor God of affiniteit voor Hem... Ik ben hier om ze van hoererij te bevrijden, en te zorgen dat het licht van Mijn evangelie in elke duisternis schijnt en ze bevrijd. Ik ben hier om de schoot van de vrouwen in te nemen.

Ik zeg tegen Mijn kinderen in dit land, blijf niet stil want de tijd is kort. Laat de trompet horen. Ik neem het over en regeer van kust tot kust. Ik zend jullie vooruit. Ga voor Mij. Blijf niet stil. Ga zodat ik een getuige zal hebben, zodat ik getuigen zal hebben. Spreek. Bedek niet je stem. Ik ga voorwaarts en roep elke groep en natie en stam op, in verschillende plaatsen, steden, dorpen en overal. Ik roep en zeg dat wie Mijn stem verstaat, laat hem komen.

Vertaald uit het Engels:
I will have a great harvest of souls in this land. There are some Christians in this land that are on wheelchairs. I have come to remove them from the wheelchairs and to cause them to arise.
The youth of this land are in satanic prison cells. Cry out for them to be liberated. I have come to liberate them. They are estranged from the womb to do wickedness. Cry out for their deliverance and liberation. Loose them from satanic bondage that they may be set free. There is a goddess in this land, a feminine deity of great wickedness. So many are in her laps held bound. She has caged in many and put them in prison. But I have come to set the captives free and to liberate those that have drunken from the cup of her fornication, spirit of harlotry and defilement. I am here to judge this deity and release all her captives. I am here to judge this deity and cause the people of this land to begin to desire me. They have no interest in me. I will break her spirit of control over the land. She shall no longer receive worship. For men prostrate, bow and worship her...

Their promiscuity is without discrimination... Degradation of human beings. They are given to pleasures. They have no affection for God or affinity to him... I am here to deliver them from harlotry and cause the light of my gospel to shine into every darkness and deliver them. I am here to captivate the wombs of the women.

I say to my children in this land, do not keep silent for the time is short. Sound the trumpet. I am taking over and reigning from shore to shore. I send you forth. Go for me. Keep not silent. Go that I may have a witness, that I may have witnesses. Speak out. Cover not your voice.I am moving forward and calling every group and nation from every tribe and tongues, in diverse places, cities, towns and everywhere. I am calling and saying whosoever heareth my voice, let him come.

10-03-05

1 opmerking:

Anoniem zei

WOW just whаt I ωаѕ searсhing for.
Came heгe by seагching foг Hop oѵer to thiѕ site

my рage www.greenplanet4energy.com

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!