Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

De leeuw van...?

Bron: streamsofpower.org

De Heer toonde mij een prachtige leeuw. Zijn vacht glansde je tegemoet en zijn manen deden je rillen van ontzag. Deze leeuw was zo mooi dat ik er graag een foto van had gemaakt voor een banier of een schilderij. De leeuw zat in een glazen vitrinekast met aan 4 kanten glas. Alleen de bovenkant was open. Deze vitrinekast stond op een podium voor in een kerk/gemeente.

Toen zei de Heer tegen me:"Kijk goed naar die leeuw. Zie hoe waardig en vol van trots hij zichzelf tentoon stelt. Deze leeuw staat voor het geestelijk leiderschap in Nederland. Jullie leiders zijn trots en hoogmoedig geworden en hebben Mijn eer en aandacht geroofd. Ze hebben alle eer en aandacht op zichzelf gericht. Maar Ik zal dit niet langer tolereren. Weet dat Ik een jaloers God ben."

Op dat moment zag ik een rode vlag uit de hemel komen, met aan zijn uiteinde iets dat leek op een schaar. Zodat je de vlag stevig in de grond kon pinnen.

Doordat de vitrine kast van buiten gesloten was leek deze leeuw onaantastbaar. Maar de bovenzijde was nog steeds open. Toen zag ik de vlag met gratie van boven de vitrinekast binnen komen. Het was net of een onzichtbare hand de vlag Vastberaden plantte. De vlag werd over de staart van de leeuw gepland. Hierdoor raakte de leeuw verwond en brulde luid van de pijn. Maar hoe meer hij zijn best deed om zich te bevrijden, des te meer verwonde hij zich.

Uiteindelijk veranderde de mooie leeuw in een luid brullend afschuwelijk monster en iedereen kon het zien! Dit omdat hij gevangen zat in de vitrinekast die hij voor zichzelf had laten bouwen.

Toen zei een kalme stem:
"En dit is het wat Ik met de leiders van jullie land ga doen die Mijn eer gestolen en misbruikt hebben. Ik kom naar Mijn kerk om Mijn eer op te eisen en vele leiders zullen tentoon gesteld worden. Schrikt dan niet mijn kinderen, maar blijft staan en leert hiervan. Weet dat Ik de Here een heilig God ben. Ik hoef Mijn eer met niemand te delen. Ik ga iets nieuws doen in u midden. Maar voordat Ik dat kan doen moet Ik Mijn kerk zuiveren. Maar verheug je over deze dingen, want weet dat Ik het ben die dit doet!"

I.Live januari '99

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!