Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

dinsdag 26 februari 2008

Er is een storm op komst

Bron: Inzending, J. Kampen (Bedankt voor de inzending!)

Ik had een droom, maar in de droom wist ik niet dat het een droom was. Het leek zo echt. Alles was donker, zwart en ik zag opeens een wit paard met vleugels. Het dier leek extra wit vanwege het contrast met de zwarte achtergrond. Het paard vloog kalm door het 'beeld' en maakte een rondje en vloog het beeld uit. Ik was zo onder de indruk en dacht, 'er komt nog wat achteraan. Ik vond het schitterend en was helemaal ademloos. Het bleef donker en ik hoorde een stem: 'zie de tekenen aan de hemel'. Toen werd ik wakker (in mijn droom!). En ik dacht: 'hey, ik ga naar buiten kijken. Dus ik stapte van het bed af, liep richting het raam en keek naar buiten. Toen zag ik een zwaarbewolkte, duistere lucht. Aan de horizon, onder de wolken, was een hele heldere lucht. Toen kwam mijn zoon de kamer binnenlopen. En ik zei; 'kom eens kijken!' En ik vertelde dus mijn droom (nog steeds in mijn droom!). Toen kwam hij bij me staan, keek ook naar buiten en zei: 'er is een storm op komst'. En toen werd ik echt wakker en merkte dus dat het een droom was. Toen ik net wakker was, had ik de hele tijd het liedje 'zie de tekenen aan de hemel'. Vervolgens ging ik naar beneden en ging bij m'n dochter en een vriend van m'n zoon zitten. Aan hen vroeg ik waar dat liedje over de tekenen van de hemel van was (opwekking misschien?). Toen bleek het een liedje te zijn die m'n zoon en z'n vriend net zelf geschreven hadden.

Ik wil bij deze de lezer er op aan dringen dat Jezus' wederkomst niet lang meer zal duren. Hij komt spoedig!

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!