Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Een storm zal opsteken

“Een storm zal oprijzen over deze natie en men zal het afval overal zien rondvliegen, geestelijk afval, en men zal niet langer onderschatten wat voor schade deze verwaarlozing [nalatigheid, achteloosheid] van mijn wetten heeft toegebracht, de verlating van mijn Heerschappij, van Mijn Gerechtigheid, in deze maatschappij. Daarom zal Ik deze storm laten opsteken en iedere nalatigheid zal gezien worden, zal opgemerkt worden, en de ogen zullen geopend worden voor de bressen in de muren. Men zal niet in staat zijn het te bevatten, zó zal Ik hun ogen voor Mijn rechtvaardigheid openen.”

HdB. Kruiningen. Woensdag, 5 December, 2001

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!