Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!

zaterdag 1 september 2007

Keer u tot Mij

Bron: charisma.nl

2 jaar geleden heb ik die van God ontvangen en ik wist toen nog niet precies wat God hiermee wou. Na verschillende keren gebeden te hebben is er de zekerheid uit gegroeid om hem aan u door te sturen.

Profetie voorjaar 1999.

Bekeert u gij volk van Nederland, keert u om naar Mij zegt de Heer. Keert u om opdat de gerichtheid van uw eigen belangen en doelen omslaan naar gerichtheid op Mij. Jullie zijn een volk wat geen tijd meer heeft om bij Mij te zijn, jullie zijn een volk wat druk is met van alles en nog wat. Mijn hart huilt Mijn volk, Ik kan Mijn liefde niet kwijt. Ik wil een ommekeerbrengen in dit land, maar keer je om, laat Mij je doel zijn. Ik wil dat jullie bij Mij zijn, zegt de Heer. Ik wil dat je je hart open gaat stellen voor Mij Mijn volk en dat je gaat doen wat Ik van je vraag. Mijn hart huilt Mijn volk. Ik kan Mijn liefde niet kwijt. Ik kan Mijn kracht niet kwijt. Keer je om, bekeer je opdat Ik je kan vullen met Mijn kracht en met Mijn liefde en Ik grote en machtige dingen kan doen. Maar neem de tijd om bij Mij te zijn Mijn volk, opdat IK je kan gaan vullen met Mijn geest en wacht op Mij. Verbaas je niet als je in de stilte gaat komen en Ik Mij stil hou voor jou, want juist in die stilte kan Ik je gaan vullen zegt de Heer. Maar neem de tijd, neem de tijd. Neem de tijd om bij Mij te zijn, dan zul je Mijn kracht en Mijn aanwezigheid gaan ervaren als nooit tevoren. Ik zal Mijn kracht en Mijn Liefde gaan openbaren door jou heen.

Maar neem de tijd om bij Mij te zijn, zegt de Heer. Ik heb jullie zeer lief Mijn volk, maar keer je om en bekeer je opdat IK niet kome met de ban.Als dit land, waarover Mijn naam is uitgesproken zich bekeert van zijn boze wegen en zich omkeert naar Mij, de gerichtheid van de eigen belangen, als die gerichtheid gaat worden op Mij zal IK een omkeer gaan brengen in dit land zegt de Heer. Ik heb jullie lief zeer lief, maar Ik kan Mijn liefde niet kwijt. Ik wil Mijn kinderen, dat je luistert naar Mij, dat je gaat doen wat Ik van je vraag. Kruisig je eigen belangen en richt je op Mij. Ik heb jullie zeer lief Mijn volk. Leg je leven opnieuw in Mijn handen, geef je over aan Mij, neem de tijd om bij Mij te zijn opdat Ik je kan gaan vullen met Mijn geest, zegt de Heer.

Geen opmerkingen:

Ga terug naar de startpagina van de gebedstrijd website!
Ga terug naar de startpagina van deze site!